torstai 20. marraskuuta 2014

Marraskuun 20.

Negatiivinen. Huolestuttavan negatiivinen.

Sitä olen psykiatrisen sairaanhoitajan mielestä. "ympäröi itsesi mukavilla asioilla". No hemmetti, kyllä minä tiedän, mikä minut tekee onnelliseksi, itsevarmaksi ja saa oloni tuntumaan hyvältä, tällä hetkellä en voi tehdä esim. top3:sta juuri ainuttakaan.

1. Bodaus- Say no more. Se rakkain ja tärkein. Ei mahdollista esim. kymmenestä eri syystä.
2. Kavereiden tapaaminen- Kaikki työelämässä, kouluyhteisöä ei ole, tukiverkko minimaalinen tällä paikkakunnalla.
3. Seksi- Ei luista, ei kiinnosta, sattuu, vihloo, supistaa. Alkaa ärsyttämään.

Nukuin viime yön hyvin, mitä nyt herättelin vauvaa muutamaan kertaan. Aamu meni suht. sujuvasti, kaikille vaatteet ja ruokaa. Äiti keskustelemaan ahdistuksistaan ja peloistaan.

Negatiivinen. Niin olen, mutten voi asialla mitään ennen kuin tämä raskauskupla puhkeaa. Kauppaan hakemaan naistenlehti ja eväät ja kahvi mukaan. Kirjastolle istumaan ja "motivoimaan" itseään tekemään taas muutamia tunteja töitä yksin, 8 vuotta nuoremmat teinit ympärillä kikattaen.

Supistaakin. En kuulu tänne, mutta näillä mennään.

Tulispa jo veronpalautukset. Haluan radion ja kirkasvalolampun. Ja pitäisi muistaa täyttää ja palauttaa pojan loppuvuoden hoitopäivät.

Jatkan sarjaa ärsyttävistä asioista vaikka näin.

4. Meillä on neljältä pimeä. Ei katuvaloja. Piha on peilijäällä. Ulkoilu ei oikein anna mitään.
5. Istun illan katsomassa telkkaria, koska ei ole mitään muutakaan. Haluaisin liikkumaan.
6. Klo. 16-22 väliin ei mahdu tällä hetkellä mitään muuta kuin ruuanlaittoa, vaipanvaihtoa, no sitä telkkaria, lämmin suihku ja sit sänkyyn. Ei vastaa mun käsitystä antoisasta arjesta. Koulupäivinä se on helpompaa kestää, olenhan saanut olla yhden 6h kodin seinien ulkopuolella. Pyykkään ja tiskaan tottakai. Kerran viikossa soitan äidille. Ja notkun tottakai koneella, koska sieltä saa edes virtuaalista kanssakäymistä.
7. Mun neljästä parhaasta sydänystävästä yksi asuu kyläilyetäisyydella. Muilla on oma elämä ja nähdään pari kertaa vuodessa.
8. Joko sanoin olevani yksinäinen?
9. Opiskelen väärää alaa, mutta ei ole enää paljon!
10. Inhoan olla raskaana.

Ja koska haluan osoittaa, etten ole täysin negatiivinen idiootti ja ymmärrän, että mun elämässäni on paljon ihania asiosta (joita en varmaan osaa arvostaa tarpeeksi) niin kirjaan niitäkin 10 kohtaa.

1. Mullon maailman rakkain ja ihanin poika. Ilopilleri uhmakas jota ilman en voisi hengittää.
2. Mulla on omasta mielestäni maailman ihanin mies. Voisin hehkuttaa sivun verran.
3. Mulla on läheisiä ystäviä, joille voi puhua kaikesta.
4. On mulla ihana koirakin, lenkkeillään sit taas keväällä!
5. Mun raskaustukka on kiistatta aika upea.
6. Olen hyvä haaveilemaan.
7. Tiedän mitä haluan tehdä isona, tai ainakin minkä alan parissa.
8. Pidän aidosti omasta perheestäni ja sukulaisistani. Haluaisin asua lähempänä.
9. Rakastan joulua ja sen laittamista. Ihania muistoja ja perinteitä, jotka haluan siirtää omille lapsilleni.
10. Pidän itsestäni, elämästäni ja arjestani (poislukien nämä raskaudet, ei vaan ole mun juttu).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti